Hoe breng ik mijn employee value proposition in kaart?

Avatar Glen Lauwers 14 mei '21 min read

Wie wil bouwen aan een duurzaam en authentiek employer brand, start best met het in kaart brengen van een messcherpe employee value proposition (EVP). Gedragen door de werkgever, maar ook door alle medewerkers. Via deze module leer je hoe je dat doet als een volleerde expert.

Wie deze training gevolgd heeft:

  • weet hoe je de perfecte mix maakt tussen kwantitatief en kwalitatief bevragen van managers en medewerkers.
  • kan de inzichten omzetten in een EVP waarin must-haves en nice-to-haves van elkaar gescheiden worden.
  • weet hoe je perfect zicht krijgt op de sterktes die je wil uitspelen in je communicatie naar de arbeidsmarkt.
  • weet hoe je het leadership kan helpen om de juiste people strategie voor de toekomst te bouwen.
  • weet hoe je vat krijgt op de pijnpunten in het people beleid die met prio moeten aangepakt worden.

    Inschrijven voor nieuwsbrief

    Hey, ik ben van

    Schrijf me in op