Hoe maak ik van mijn loonbeleid een sleutel in onze employer branding?

Avatar Glen Lauwers 14 mei '21 min read

Als werkgever hoop je dat loon niet de voornaamste reden is waarom kandidaten voor je kiezen. Maar toch wil je ook niet blind zijn voor de bijdrage die je loonbeleid kan brengen tot de totale employee experience. In deze training leer je hoe je je rewardbeleid kan positioneren als interessante hefboom voor je employer brand.

Wie deze training gevolgd heeft:

  • weet hoe je de huidige ervaringen rond reward & recognition in kaart brengt.
  • kan vanuit die inzichten het bestaande beleid rond reward & recognition gericht bijsturen.
  • slaagt erin om via interne communicatie elke medewerker te informeren en te inspireren.
  • weet ook de leidinggevenden te betrekken om actiever promotie te voeren rond reward & recognition.
  • zal zien hoe er zo stilaan een authentieke cultuur van reward & recognition zal ontstaan.

    Inschrijven voor nieuwsbrief

    Hey, ik ben van

    Schrijf me in op