|
Dag 1 - Hoe breng ik mijn employee value proposition in kaart? |
Dag 2 - Hoe duw ik onze jobsite naar zijn allerhoogste niveau? |
Dag 3 - Hoe maak ik ambassadeurs van al onze medewerkers? |
Dag 4 - Hoe trek ik kandidaten aan met de juiste marketingmix? |
Dag 5 - Hoe pimp ik de kandidaatservaring tijdens de selectie en onboarding? |
Dag 6 - Hoe hecht ik onze medewerkers aan onze visie, strategie en waarden? |
Dag 7 - Hoe creëer ik een HR-beleid dat zorgt voor employee engagement? |
Dag 8 - Hoe bouw ik ons employer brand verder uit op lange termijn? |
|
Di 04 okt 22 - 9:00 tot 17:00 |
Di 08 nov 22 - 9:00 tot 17:00 |
Di 13 dec 22 - 9:00 tot 17:00 |
Di 17 jan 23 - 9:00 tot 17:00 |
Di 28 feb 23 - 9:00 tot 17:00 |
Di 28 mrt 23 - 9:00 tot 17:00 |
Di 09 mei 23 - 9:00 tot 17:00 |
Di 13 jun 23 - 9:00 tot 17:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tom De Wachter (°1978) is meer dan 15 jaar actief als expert in employer marketing. Als werkgever heeft hij Insilencio de afgelopen jaren helpen uitgroeien tot een voorkeurswerkgever in hun markt. Als ondernemer heeft hij mee aan de wieg gestaan van verschillende start-ups. Zijn stijl is hands-on, speels en doelgericht en vanuit zijn ervaring kan hij zich heel makkelijk inleven in de leefwereld van KMO-zaakvoerders.
De trainingen gaan door in de groene oase van:
Het Rekreatief – Villa Mariënborgh
Doornstraat 71 – 2650 Edegem
Een inspirerende trainingslocatie met telkens een heerlijke, gezonde lunch.
De totale kostprijs voor dit unieke programma bedraagt 5.950 EUR (ex. BTW) per deelnemend duo.
Insilencio is een erkend dienstverlener voor de KMO-portefeuille, dus je kan als KMO tot 30% korting aanvragen bij de Vlaamse Overheid.