Meet, benchmark, verbeter

Niet meten is niet weten

Wist je dat bijna 56% van alle websites een analytics-tool gebruikt? En zelfs 86% daarvan gebruikt Google Analytics. We zien dat, gelukkig, bij onze klanten ook. Want een jobsite zonder Google Analytics is als een rekruteringsbureau dat niet weet waar kandidaten vandaan komen, wie de kandidaten zijn, wat er fout gaat, … Zeker nu online acties meten makkelijker is dan ooit. En websitebezoekers laten ook nog eens massa’s waardevolle informatie achter. Maar is Google Analytics the key to success? Nog niet helemaal. Je zit al snel aan een data-overdosis en daar kom je ook geen stap mee verder. Daarom moet je goed nadenken over wat je meet en hoe je dat doet. Want meten is weten en juist meten is groeien. We reiken daar graag een hulpmiddel voor aan. Een gratis driemaandelijks benchmarkrapport waarin we massa’s data vertalen in een beknopt overzicht van relevante data.

Daarna mag je elke 3 maanden een rapport in je mailbox verwachten. Met de enige voorwaarde dat je al Google Analytics op je webpagina’s hebt staan. En zo niet, lossen we dit in een oogwenk voor je op!

Wat kun je precies terugvinden in dit bechmarkrapport? Wel, een korte analyse van jouw jobsite:

  • Het aantal bezoekers
  • Welke profielen bezoeken je jobsite? Junior, medior, senior? 
  • Waar komen je bezoekers vandaan?
  • Hoe lang blijven je bezoekers op je jobsite?
  • Hoeveel mensen bezochten geen bijkomende pagina nadat ze op je site terechtkwamen? Of ook wel: wat is de bounce rate?

Deze metrics zijn cruciaal als basis. Ze tonen aan wat goed gaat, maar evengoed wat minder goed gaat. Hoge bounce rate? Misschien zit je laadtijd nog niet helemaal goed. Scoor je minder goed dan de benchmark? Tijd om het aan te pakken! Op die manier rinkelt er tijdig een alarmbelletje en kan je bijsturen.

 

What’s in it for us?

Hoe meer toegang we krijgen, hoe meer data en hoe beter het benchmarkrapport. Daarom doen we dit gratis. Want we willen niet alleen bedrijven slimmer maken, maar ook onszelf.

Ben je benieuwd naar hoe jouw jobsite het doet?

Schrijf je in

    Inschrijven voor nieuwsbrief

    Hey, ik ben van

    Schrijf me in op