
Employer branding in actie: leiderschap als maker of kraker?

Geen sterk werkgeversmerk zonder sterk leiderschap
Je kan dan wel een netjes uitgewerkte EVP hebben, straffe campagnes lanceren en een shiny jobsite op poten zetten. Allemaal goed en belangrijk, maar als je leiderschap niet klopt, dan klopt je werkgeversmerk niet.
Punt.
Want mensen geloven niet wat er op een affiche staat. Ze geloven hun leidinggevende.
In onze nieuwste whitepaper tonen we waarom leiderschap de belangrijkste hefboom is voor een geloofwaardige employer brand. Hoe je als leadership team samen het verschil maakt. Geen grootse theorieën, wél concrete inzichten en praktische stappen die werken.
Ontvang nu de whitepaper ‘Leiderschap als maker of kraker van je employer brand’ en ontdek hoe leiderschap kandidaten en medewerkers écht bindt aan je organisatie.
Klaar om jouw leiderschapsteam in beweging te zetten?
We geven met plezier een overtuigende keynote bij jouw directieteam. Geen droge kost, wel een inspirerend verhaal dat raakt, schuurt én aanzet tot actie.
Laat van je horen, dan maken we werk van een keynote die blijft plakken.

Misschien vind je deze ook interessant


Hoe vermijden wij dat topkandidaten afhaken in het selectieproces
Lees het artikel
De toekomst van werk: hoe Gen Z de regels verandert met Julien De Wit
Lees het artikel