Word een employer branding professional

De Employer Branding Master voor HR en marketing professionals
Employer of Choice Programma voor Scale-ups & KMO’s
Onze trainingsmodules
Wie wil bouwen aan een duurzaam en authentiek employer brand, start best met het in kaart brengen van een messcherpe employee value proposition (EVP). Gedragen door de werkgever, maar ook door alle medewerkers. Via deze module leer je hoe je dat doet als een volleerde expert.
Wie deze training gevolgd heeft:
- weet hoe je de perfecte mix maakt tussen kwantitatief en kwalitatief bevragen van managers en medewerkers.
- kan de inzichten omzetten in een EVP waarin must-haves en nice-to-haves van elkaar gescheiden worden.
- weet hoe je perfect zicht krijgt op de sterktes die je wil uitspelen in je communicatie naar de arbeidsmarkt.
- weet hoe je het leadership kan helpen om de juiste people strategie voor de toekomst te bouwen.
- weet hoe je vat krijgt op de pijnpunten in het people beleid die met prio moeten aangepakt worden.
Elke werkgever droomt ervan: dat alle medewerkers mee hun schouders zetten onder de missie en de doelen van het bedrijf. En dat de waarden elke dag tot uiting komen in het gedrag van elke collega. In deze training leer je hoe je visie, strategie en waarden écht tot leven brengt.
Wie deze training gevolgd heeft:
- slaagt erin om de visie en de missie als een zingevende droom neer te zetten in de organisatie.
- kan de bedrijfsstrategie samenvatten in een inspirerend en duidelijk plan voor de komende jaren.
- weet hoe je droom en plan vanuit de cockpit en via de leidinggevenden doet landen bij alle medewerkers.
- kent de technieken om medewerkers hun volle ja te laten geven op het plan door er zelf acties aan te koppelen.
- weet hoe de bedrijfswaarden eindelijk echt tot leven kunnen komen in gedrag.
Er woedt een ware war for talent. En elke werkgever zegt hetzelfde: het gaat me niet om hoeveel kandidaten zich melden, wel om of het de juiste zijn. Maar hoe maak je jezelf bekend en geliefd bij net die kandidaten die voor jou interessant kunnen zijn? Dat leer je in deze training.
Wie deze training gevolgd heeft:
- weet welke type content het beste werkt om kandidaten bewust te maken van je bestaan en welke hen dichter en dichter bij de sollicitatieknop brengt.
- weet hoe je de ideale mix opzet van kanalen die jouw doelgroep weten te bereiken.
- slaagt erin het juiste evenwicht te vinden tussen organische en betalende online marketing.
- weet hoe je op sociale media een zo groot mogelijke volgerscommunity kan uitbouwen van toekomstige sollicitanten.
- weet hoe je referral als versneller van je rekruteringen kan inzetten.
Sterke employer brands slagen erin een optimale employee experience te creëren rond alle facetten van het people beleid. En daarin spelen leidinggevenden een cruciale rol. Leer in deze training hoe je je leidinggevenden kan motiveren om op te staan als dé promotor van het people beleid.
Wie deze training gevolgd heeft:
- weet hoe je interne communicatie opzet rond alle processen in je people beleid.
- zal erin slagen de leidinggevenden bewust te maken van hun centrale rol om employee experience te boosten.
- weet hoe je leidinggevenden mee kan laten sleutelen aan de interne communicatie.
- zorgt ervoor dat leidinggevenden ambassadeurschap aanwakkeren binnen het bedrijf.
- zal ontdekken hoe leidinggevenden ook zelf zullen opstaan als ambassadeur van de organisatie en van het people beleid.

