Employer Branding

P&V Groep lanceert employer brand net dat tikkeltje anders

De aanpak

Daar wilden wij graag onze tanden in zetten. Zoals steeds begonnen we met de basis: de Employee Value Proposition in kaart brengen. Van daaruit werd de tagline ‘Net dat tikkeltje anders’ geboren. Want als Belgische coöperatieve verzekeringsmaatschappij zijn ze absoluut uniek. Maar dat is niet alles. Tijdens de gesprekken met medewerkers merkten we dat er al enorm knap werk geleverd was qua cultuurverandering. Aan de waarden was wel nog een beetje werk. Daarom trokken we de tagline door naar nieuwe waarden die helemaal passen bij P&V Groep: ‘Net dat tikkeltje menselijker, klantvriendelijker en doordachter’. Dat is natuurlijk een hele boterham om tot bij de medewerkers te brengen. Samen met ons zusterbedrijf, Pink Piñata Productions, zorgden we voor de kers op de taart: een knaller van een event. 3 uur radioshow en 1 uur tv-show voor en door medewerkers waar het nieuwe Employer Brand en de cultuur helemaal tot leven kwamen met leuke interviews, video’s en de nodige fun.

Julien Hayen
"Jullie hebben voor een mooie ervaring gezorgd. Onze mensen hebben echte verbondenheid met ons bedrijf gevoeld en prachtige getuigenissen gehoord. Het event was de kers op de taart van een traject om ons employer brand en cultuur scherp te krijgen."
- Julien Hayen, Corporate & Internal Communication

    Inschrijven voor nieuwsbrief

    Hey, ik ben van

    Schrijf me in op