Employer Branding

NMBS toont haar medewerkers

De aanpak

Een verhaal op een authentieke en geloofwaardige manier in de kijker zetten, dat is helemaal ons ding. En dus gingen we bij de NMBS medewerkers op zoek naar een antwoord op de vraag: 'Wat is jouw ding?' Printplaat of rockplaat, hoodie of kepi, stand-up comedy of rap, ... Er waren vooral geen foute antwoorden. Zo ontstond een mooie landingspagina waarop we een aantal ambassadeurs aan het woord lieten in een podcast. We geloofden er echt in dat op die manier de verhalen tot hun recht zouden komen. Op social media lanceerden we de diversiteitscampagne met een humoristische toets. Stopping power verzekerd.

IMG
"Een positieve, opvallende en fun campagne voor een breed publiek, die onze collega’s toont in al hun diversiteit aan persoonlijkheden en talenten. Met die challenge klopten we aan bij Insilencio. En ze sloegen meteen de nagel op de kop."
- Marieke Arnou, Diversity & Inclusion Expert

    Inschrijven voor nieuwsbrief

    Hey, ik ben van

    Schrijf me in op